Powered By Blogger

Khamis, 9 Disember 2010

Pelajar dan Kahwin?

Salam kepada pembaca setia.sori la gua tak update entry baru.Okeeh kali nie gua nak soh seh soh seh sikit pasal Pelajar dan Kahwin.Korang ada baca tak dalam paper sepangjang minggu nie.Berita tentang perkahwinan pelajar perempuan yang berusia 14 tahun dengan suaminya,soerang guru berumur 23 tahun.Kalau korang tak tau pasal berita kini yang menjadi isu dikalangan menteri-menteri memang sah-sah korang ni tak baca dan tak minat paper dengn tengok berita kan?huhu!.Pertama kali saya membaca pasal mende nie oiii memang terkezzzut.Sebab jarang ada berita-berita cenggini.
   Pada pendapat gua lakan.Maybe budak pompuan nie memang sudah cukup matang barangkali.Yea la.kahwin nie bukan bab main-main nikan.Memang besar tanggungjawab dia kena pikul.Jadi pelajar.Jadi isteri lagi.Tu belum berbaby beranak cucu.Cuba korang berkhayal  kalau korang nie dah kahwin......Ahhh! tak payah nak berkhayal kerja sekolah yang cikgu bagi tu tinggi menggunung lebih baik pergi  buat.Hahaha! Ye la cuba pikir-pikir balik dengan bilik tido kita yang mengalahkan Reban.....Hamster.Terloncat sana terloncat sini.Baju seluar letak merata-rata.Kalau bab masak bagi pompuan telur mata buffalo belum tentu reti nak goreng.Tak pon Ikan singgang pon dah berubah jadi ikan apa(jgn marah^-^) ada hati nak kahwin huhu!
   Macan mana ek rasanya kehidupan pelajar pompuan tu.Memang tak dapat gua bayangkan.....bagaimana situasi masa kat sekolah.bila cakap dengan kawan-kawan dia... entahla... Akhir sekali gua harap diorang Bahagio Ke Anak Cucu...Agak-agak korang gua kahwin masa bila????huhuhu!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...