Powered By Blogger

Rabu, 22 Disember 2010

FB dan Pelajar tidak dapat dipisahkan…

Alahai mark zuckerberg…hany disebabkan satu benda yang kau buat semua orang jadi gila! Ya! Jadi taksub dengan mende kau buat.Apa yg hebat sangat dengan FB.Ya FB! Sape x kenal FB? Sape takde FB Kalau kat sekolah tu boleh kira dengan jari kan sape yg takde FB.Jangn ingat pelajar je yang taksub dengan FB cikgu pon ade kan kan!Aura fb memang kuat sekali bukan setakat cikgu dengan pelajr je ade kotkot mak cik-mak cik kantin,pak cik-pak cik tukang kebun pon ade,diarang mana bagitau kita kan?

Seingat saya saya bukak akaun FB nie pada bulan 3 atau 4 taon nie.Tapi masa tu boleh kitakan tak ramai lagi kengkawan saya yang ada fb Tapi tengok la sekarang majoriti semua kelas hamper sebahgian dalam kelas ade FB  bukan setakat sekolah saye sekolah kat bandar2 laen pon camtu kan?Sekolah kat kampong pon jangan ingat ketinggalan zaman,kalau dulu memang la.tapi skrang tak lagi semakin hari semakin ramai ada FB lagi saya membuka .Tapi yang membuatkan saya terkejut adalah sampaikan budak budak 6 tahun pun dah ada FB.Alahai.. apa la yang dia diorang tau pasal FB.Mungkin antara sebab diorang turut ada FB sebab pengaruh daripada ahli keluarga.
Saya nie nak kata kemaruk dengan Fb tu takde la.Tapi mungkin ada tu yang tak boleh satu hari tak bukak Fb boleh jadi demam hahaha! Ye ke?Mungkin.BERSAMBUNG…..

p/s baca blik post ‘‘alahai resultku…” ada tmbahan ckit perenggan ke-3 dengn 4

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...