Powered By Blogger

Selasa, 21 Disember 2010

Bila Aku Jatuh Cinta Lagi….



Entah kenapa baru ku sedar yang aku kembali jatuh cinta.It’s something pleasure when I’m fallen in love.Sudah lama ku menyedari si dia tapi aku bagaikan tidak menghiraukannya.Ku tahu ramai sukakannya.Semua orang teruja dengannya.
Tapi dia itu seorang pencuri Ya dia itu memang seorang pencuri.Dia telah berjaya  mencuri begitu ramai hati orang lain.Dia juga dengan selambanya mencuri hatiku.Tapi aku tidak meminta dia mengembalikan kepada.aduhai…!aku begitu tersentuh bila mendengarmu.Selepas aku jatuh cinta dengan lagu-lagu Maher Zain aku jatuh cinta denganmu.mujur saja aku jatuh cinta tidak jatuh longkang atau parit atau sebagainya.Ya aku jatuh cinta dengan lagu-lagu OPICK.Sungguh aneh ya nama tuanmu.Biasala dia itu orang Indon

Aku mengenalinya setelah aku mencarinya di You Tube.Aku begitu suka dengan lagu Bila Waktu Sudah Berakhir.Aku begitu menghayati bait-bait liriknya membuatkan aku begitu tersentuh.Wah! aku juga begitu terpesona dengan lagu Cahaya Hati.Aku juga begitu terpukau dengan lagu Tombo Ati dan Taqwa.Tersangat bayak sekali lagu Opick ini sehingga aku tidak mampu menyatakan semuanya.
Pembaca yang masih belum mendengar pasti memang rugi.So apa lagi cepat-cepat la pegi kat You Tube tu.Takkan nak dengar saje share la kat Facebook.Bagitau kat kengkawan pasal lagu nie.Sure dia orang suka jugak.Jangan lupa yeee…

p/s Wah jiwang tol la entry kali nie entah camane bleh jadi camni mamat sorang nih.. huhuhu!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...